Thursday 1 November 2012

assalamualaikum.....

Biar aku berbicara seketika...
mungkin rasa pedih berkurangan
aku lalui semua dengan sekuat hatiku
biarpun kekadang air mata menemani

pengorbanan....

terlalu banyak...
tidak bisa dihitung
kalau kau bisa menghitung
kau akan mengerti
itu lah yang aku lakukan untukmu

janji.....

setiap janjimu aku sematkan
dan aku akan sering ingatkan
walaupun aku tahu itu janji awanmu
ringan dan bermusim

hari ini....

dengan sedikit kekuatan
setelah...pengorbanan tidak dihargai
dan janji tidak pernah kau kotakan
aku akan melangkah pergi...
dan hiduplah dengan bahagia....


☆........ingatlah...sahabat ....DIa....tetap bersamamu...dan memohonlah kepadaNYA...

3 comments:

  1. hebatnya bahasa puitis kak G..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih.....kak g baru belajar....kalau ada yg salah atau tersasar tolong tegurkan...

    ReplyDelete
  3. Musim bunga bukan selalu... ribut taufan pula selalu bertandang bisu seribu bahasa....Ini lumrah kehidupan manusia...Kak gie

    ReplyDelete